Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Ηλιθιότητα Μέρος πρώτο

Ηλιθιότητα,βλακεία,βλαμμάρα,μαλάκυνση,μαλακία,κάλος στον εγκέφαλο.
Όπως και να το πεις,είναι το ίδιο.

Βάζω εδώ το πρώτο από τα πολλά μέρη που θα ακολουθήσουν,και αυτό,γιατί ως γνωστόν, η βλακεία είναι άπειρη που έλεγε και ο Αϊνστάην.

Δε θα κάτσω να αναλύσω τι και πως,απλά θα γράψω το σημερινό περιστατικό που με εκνεύρισε σε μία φαινομενικά ήσυχη μέρα.

Έχω έρθει όμορφα και ωραία στη δουλειά,βλέπω ότι έχω ελάχιστα πράγματα να κάνω,κομπλέ λέω,χαλαρώνουμε.Κατά τη 1,σκάει τηλεφώνημα.Δωμάτιο 59 εδώ,έχουμε μια κατσαρίδα στο δωμάτιο,μπορείτε να στείλετε κάποιον να τη σκοτώσει;
Τι διάολο ρε πούστη μου,πρώτη φορά βλέπουν στη ζωή τους κατσαρίδα;Και έστω να το δεχτώ,δεν μπορούν να τη σκοτώσουν;Πόσο δύσκολο είναι;Πάω έξω από το δωμάτιο βλέπω τον σύζυγο να με περιμένει πάμε από πίσω και μου λέει να πηδήξω στο μπαλκόνι.Τι να κάνω με τους βλαμμένους που έχω μπλέξει,πηδάω κι εγώ.Στο μπαλκόνι.Μου λέει η κατσαρίδα είναι παγιδευμένη ανάμεσα στη σήτα και το τζάμι.Ψεκάζω,τελειωμένο το μπουκάλι σχεδόν,αλλά μύριζε.Φακ.Μου λένε πήγαινε φέρε άλλο γιατί δεν μπορούμε να κοιμηθούμε κι έχουμε και παιδιά.Ναι μαλάκα,τρόμπα.Έχεις παιδιά και φοβάσαι μη στα φάει;Ζώον όρθιο.Τρικαράγκιοζα.Εμείς όταν ήμασταν παιδιά κυνηγούσαμε όλη μέρα στο χωρίο τα τζιτζίκια με μπουκάλια χλωρίνης δεμένα σε ξύλα και τα παγιδεύαμε.Δέναμε χρυσόμυγες σε κλωστή και τις στριφογυρίζαμε.Βγάζαμε τις παντόφλες και κυνηγούσαμε κατσαρίδες να τις λιώσουμε,παίζαμε ξιφομαχία με μακριά ξύλα που βρίσκαμε από δω κι από κει,αντρωθήκαμε και σφυρηλατηθήκαμε στη Μόρντορ που να πάρει,κι εσύ σκατόφλωρε Γερμανέ,είδες μια κατσαρίδα και χέστηκες πάνω σου;Η κολλητή μου είδε δύο μέσα στο σπίτι,όχι έξω στη βεράντα και τις καθάρισε μόνη της.Μια κοπέλα μόνη της.Σκατόφλωρε.Βλαμμένε.Ζώον ηλίθιο και άχρηστο.Οπλισμένο σκυρόδεμα.Τελοσπάντων.Του λέω για να τελειώνω γιατί έχω και δουλειές,να γράψω στο μπλογκ μου,να φεησμπουκίσω,να μαλακιστώ βρε αδελφέ,ότι εντάξει μου ήρθε η μυρωδια από το τελειωμένο σπρέη,θα ψοφήσει λογικά.Δε θα ψοφήσει με τη μυρωδιά μόνο μου λέει,τα ξέρω εγώ αυτά τα ζώα.Ναι τούβλο.Αυτά τα ζώα τα ξέρεις.Το ότι είσαι κι εσύ ζώο το ξέρεις;Ηλίθιε.Πρώτη φορά βλέπεις να πούμε και μου έγινες παντογνώστης.Φωστήρας.Μαλάκα,ε μαλάκα.Πανηλίθιε.Του λέω δεν ξέρω αν θα μπορέσω να βρω άλλο σπρέη.Μου λέει δε γίνεται κάπου θα υπάρχει.Ναι στον κώλο σου βλαμμένε.
Τι να τον κάνω;Έμπλεξα με βλαμμένο λέω δεν καταλαβαίνει όταν του λέω ότι είναι ακίνδυνη.Είναι βρώμικη λέει.Ναι μαλάκα.Από τη βρωμιά έλκεται και ήρθε στο δωμάτιό σου.βρωμιάρη,μπίχλη.Στα διάλα να πούμε.Πήγα τελικά,πήρα τα κλειδιά,πήγα στην κεντρική αποθήκη,πήρα ένα σπρέη πήγα και ψέκασα.Μου λέει προσοχή γιατί είναι πολύ γρήγορη.Ναι μαλάκα.Σόνικ κι έτσι.Να πούμε στη Σέγκα να αλλάξει τον Σόνικ από σκαντζόχοιρο σε κατσαρίδα.Βλαμμένε.Πυρότουβλο.

Δε μπορώ ρε πούστη με τους βλαμμένους.Αλλά δεν την παλεύω και να προσπαθώ να τους αλλάξω γνώμη.Είπαμε,η βλακεία είναι ανίκητη.

Χαιρετώ,τα λέμε στο δεύτερο μέρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου